Společnost


Kaleton Web s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61295Nelze zrušit účet ani platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2022, před 2 lety

Jaroslav Palla

Znění stížnosti

Měl jsem účet u benaughty.com,účty jsem zrušil a žádal jsem je i písemně a nelze je zrušit a platba nyní proběhla znovu,můžete mi poradit co dělat dál


Produkt

Seznamka benaughty.com


Požadované řešení

Zrušení účtů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 11:01, před 2 lety

Z výše uvedeného popisu nevyplývá, jak byla písemná žádost odeslána. Jestliže výpověď byla zasílána skrze e-mail a nebyla akceptována, je vhodné smlouvu vypovědět v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (559/37 Obchodna Str., 811 06 Bratislava, Slovakia), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Následně již není důležité, zda společnost reagovala. Pokud totiž výpověď obsahuje všechny podstatné informace (zejména identifikace stran, smlouvy, zjevné označení výpovědi), uplatní se domněnka doby dojití ve smyslu § 573 občanského zákoníku. Výpověď smlouvy je jednostranný právní úkon a není tak třeba schválení druhé strany. Podle domněnky doby dojití je doručeno třetí pracovní den po odeslání - následně (ne nutně okamžitě - viz výše) začne běžet výpovědní doba a po jejím uplynutí je smlouva ukončena.

Pokud byla smlouva již řádně vypovězena, jednalo by se ze strany podnikatele zřejmě o bezdůvodné obohacení. O bezdůvodné obohacení se jedná, pokud zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Je možné také kontaktovat operátora a banku s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2022 10:38, před 2 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Tak po několikráte jsem společnost kontaktoval,aby zrušili mé předplatné a účet a veškeré mé data, až po pohrození žalobou a tím že mám veškerou komunikaci s nimi a zablokování plateb u mé banky,začali komunikovat a byla mi i vrácena platba."

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.