Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem dopis od AUER WITTE THIEL, Mnichov, že dlužím 2915 Kč společnosti Date4fried AG. Že jsem se zaregistrovala k placenému členství., Při registraci jsem uvedla svůj e-mail. Cituji " která byla potgvrzena v rámci postupu dvojitého přihlášení. Tato e-mailová adresa byla uložena, stejně jaké Vámi zvolené uživatelské jméno. IP adresa koncového zařízení použitého pro registraci a Vaše bankovní údaje. V současné době dlužíte klientovi částku ve výši 2915,42 (118,22EUER), která zahrnuje jistinu a veškeré další související poplatky.
Zaplatit do 15.10.2022
stránku jsem navštívila ale registraci jsem v posledním kroku nedokončila |(poplatek byl 1490,- Kč)
Nikdy jsem službu nevyužila, přicházeli mi e-maily do spamu, které jsem mazala. Myslela jsem, že je vše OK, když jsem nedokončila a tedy naezaplatila.
Co dělat, aby mi nepřišla další upomínka.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, tak jak zde již spotřebitelka zřejmě učinila. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem na adresu support@mycustomercare.ch nebo poštou na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Podnikatel v obchodních podmínkách uvádí, že aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno. Pro zaslání poštou nabízí podnikatel také formulář (ZDE: https://www.ceskybdsmklub.com/terms - v sekci § 4Smluvní doba a ukončení, bod 6)
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Pokud však zadržuje podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.