Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6130Neprofesionální přístup k zákazníku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2015, před 10 lety

JIŘÍ PRIESNITZ

Znění stížnosti

Hezký den - v pondělí 2.3.jsem osobně se synem navštívil Vaši pobočku s přáním zakoupení dotovaného telefonu a studentského tarifu.Předem jsem upozornil prodávající, že syn má trošku horší motoriku a poprosil, aby mu vše vysvětlila.Z důvodů přehlašování původního čísla se samotný nákup přesunul až na druhý den ---
to jsem se dozvěděl až po 20 minutách prodeje.
K telefonu se pořizovalo pouzdro -- mělo špatnou cenovou visačku--
na to jsem upozornil hned ---samotný nákup si syn učinil druhý den ještě před mým příchodem ---- ten samý prodávající jej nechal telefon zaplatit kartou a pouzdro musel syn jít nejdříve vybrat z karty peníze a pak zakoupit --- u telefonu v okamžiku mého příchodu neznal ani příjmutí hovoru -- po upozornění, že cena na pouzdře stále neodpovídá skutečnosti, jsem vyslechl...To ne ni moje věc, to je věc vedení a já s tím nebudu nic dělat.
Zatím jsem měl dobré zkušenosti s dotazy na Vaše pracovníky , tento přístup se zdá být velice neprofesionální.
jedná se o pobočku Brno Letmo Nadražní - pracovnice O. K.

prosím o zpětné vyrozumění na email

pohodový den Priesnitz


Požadované řešení

zpětná odpověd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:51, před 10 lety

Prodávající je povinen podle § 12 z. o ochraně spotřebitele informovat spotřebitele o ceně prodávaného výrobku. Informace o ceně nesmí mimo jiné vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti; jinak se prodávající dopouští správního deliktu a je možné jej za to sankcionovat. Cena uvedená u vystaveného výrobku je součástí nabídky a jako taková je pro prodávajícího závazná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 19:02, před 10 lety

Hezký den, pane Priesnitzi,

je mi líto, že jste nebyl po návštěvě naší prodejny spokojený.

Abychom to mohli prověřit, napište nám prosím oficiální cestou přes Reklamační formulář, který je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:30, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 14:59, před 10 lety

Tímto stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.