Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61328Neoprávněná platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2022, před 2 lety

Jan Štěňha

Znění stížnosti

Dne 14.10.2022 v 9:05 mě přišla SMS zpráva od operátora O2 : Vaše platba 299,0Kč pro ESR Live za Game Service CFM práve v poradku probehla. Žádnou jplatbu jsem nepotvrzoval, ani neobjednával žádný produkt, v té době jsem ani nebyl u telefonu, telefon byl na nabíječce a já jsem snídal.
Ihned jsem se spojil s operátorem, a tam jsem se dozvěděl, že se jedná o podvod a platba již proběhla, a oni ji nemohou vráti zpět. Telefon, který uvádějí pro případ reklamace je falešný, je to číslo na prodejce zemědělské a lesnické techniky.


Produkt

ESR Live za Game Service CFM vůbec nevím co je to za společnost, teprve při pokusu zjistit kdomne obral o peníze, jsem z vašich stránek zjistil, že nejsem sám a že se jedná o nějaké hry.


Požadované řešení

Pokud se vám podaří vypátrat, kam podat stížnost a požádat o vrácení stržené částky budu rád.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 15:19, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, tak jak zde spotřebitel již pravděpodobně učinil. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Maltě), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2022 08:19, před 2 lety

Dobrý den,

Abychom Vám mohli co nejdříve pomoci prosíme, abyste nás co nejdřvíe kontaktoval a sdělil nám telefonní číslo, kterého se předplatné týká. Podotýkáme, že předplatné GameMine je 119 Kč/týdně, nikoliv 299 Kč. Mohl byste prosím překontrolovat, u jaké společnosti máte předplatné vedeno?
ESR Live za Game Service CFM je jiná služba, která nesouvisí s GameMine.

Těšíme se na Vaši brzkou odpověď.

S pozdravem,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 10:07, před 2 lety

Na základě komunikace se společností jsme změnili subjekt stížnosti, neboť službu poskytuje společnost Content for Mobile.

Naše původní vyjádření je však i nadále v platnosti, pouze se jedná o subjekt se sídlem na Kypru a nikoliv na Maltě.

Stížnost nyní přeřazujeme na "novou" společnost, aby se k případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 09:27, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřízena a peníze byly připsány zpět. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.