Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Už mě doopravdy nebaví, jak autobusy číslo 13 v 14:29 hodin nejezdí. Jak je možné, že je napsáno, že autobus v tuto dobu jezdí, ale přitom se mi po třetí za měsíc stalo, že nejel.
S vašimi neschopnými řidiči mi dochází trpělivost.
Vyhodit neschopné řidiče a zajistit, aby autobusy jezdily včas
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.