Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje babička leží dlouhodobě v nemocnici Stod, okr. Plzeň- jih.
Nemocnice STOD poslala dne 12.8.2022 žádost na Poštu Přeštice, aby byl její dosavadní a budoucí důchod posílán místo na trvalé bydliště přímo do nemocnice. Pobočka Pošty Přeštice toto bohužel nevyřídila (za 2 měsíce????) a důchod chodil na poštu Chotěšov (obec trvalého pobytu babičky), kde ho po 3 měsících nedoručení poslali zpět do Prahy na sociální důchodovou správu, kde výplatu důchodu zastavili.
Na poště v Přešticích nám bylo řečeno, že na to asi omylem zapomněli a na poště v Chotěšově nás velmi arogantní paní poslala někam (její jméno bylo **).
Babička se vrací příští týden z nemocnice domů, takže bude úplně bez peněz, protože o znovuzasílání důchodu se může požádat až po návratu a samozřejmě peníze nepřijdou druhý den!!
Takové pochybení a hlavně taková komunikace a ochota ze strany paní Š. je nehorázná!! Babičce je 90 let a má z toho psychickou újmu a velký strach, že v dnešní těžké době bude bez peněz.
přeposlání důchodu
Zjednat nápravu a potrestat pracovnice České pošty
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli nejdříve kontaktovat příslušnou Okresní správu sociálního zabezpečení Plzeň - jih, která má na starosti vyplácení důchodů. Kontakt na OSSZ Plzeň-jih: 377 426 111.
K České poště:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.