Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6134Reklamace a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2015, před 10 lety

Josef Dufek

Znění stížnosti

Dobrý den, již po čtvrté jsem zasílal telefon na reklamaci, protože druhou reklamaci mi neuznali a to i přes to, že tam ty závady byly (a stále jsou). Furt se s nima dohaduju, furt to nikam nevede! píšu tam snad po miliontý a oni s tím nic nedělají! Furt mi cpou, jak musím mít 3x uznané reklamace, ale toho těžko docílím, když mi je neuznají ani když tam ta vada je! Další věc, furt mi cpou, jak mi proplatěj poštovné a balné, ať jim pošlu oskenovaný podací lístek, posílala jim ho sama jejich pobočka v Hradci Králové, posílal jsem jim ho i já přes email a stále nic! Pokaždý mě píše někdo jinej a chtěj minulou konverzaci, mě už nebaví furt někomu něco posílat, když vím, že to bude další den zase k ničemu! Už několik měsíců nepoužívám telefon, no řekněte, je to normální??? Volal jsem s nima, psal jsem si s nima a furt na to kašlou! ... je toho mnohem víc, co bych napsal, ale už tak je to moc dlouhé! ... Našel jsem vaši stránku v komentáři na Heureka.cz a žádám vás tímto o pomoc, budu vám strašně vděčnej, protože oni to neřešej! vůbec! ... Prosím vás strašně moc!! :(


Produkt

Gigabyte Gsmart Mika M2


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz a proplacení poštovného a balného, i toho budoucího, ale hlavně za ten telefon! ... Budu vám neskutečně vděčnej, když to vyřešíte, protože jsem už několik měsíců bez telefonu... DĚKUJU


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:42, před 10 lety

Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci včetně odstranění vady nejpozději do 30 dnů od podání reklamace. Pokud je reklamace zamítnuta, má prodávající věc vrátit. Prodávající má povinnost vystavit o vyřízení reklamace protokol a důvod zamítnutí písemně odůvodnit. Jestliže spotřebitel s důvodem zamítnutí nesouhlasí, musel by jej rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Právo na náhradu nákladů reklamace spotřebiteli vznikne, pokud je reklamace uznána jako oprávněná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 16:40, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.