Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.10. 2022 na trase Plzeň hl. n. - České Budějovice.
Vlak R 669 společnosti ČD, který odjížděl v 13:35 z Plzně hl. n. náhradní autobusovou dopravou pro plánovanou výluku Plzeň hl. n. - Nepomuk, přijel do Nepomuka 15:10.
Zde jsme měli přestoupit do vlaku a pokračovat do Českých Budějovic, ale vlak ve stanici nebyl. Zaměstnanci ČD nám sdělili, že vlak odjel a máme si počkat na další spoj v 16:35.
Žádám o zlepšení návaznosti jednotlivých spojů. ČESKÉ DRÁHY ZAPOMNĚLI, ŽE JSOU VEŘEJNÁ DOPRAVA PRO OBČANY.
Nevyužívat služeb Českých drah.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.