Společnost


Miroslav Bednarik

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61344Nedodané zboží a nevrácení peněz po dobu 5 měsícu z eshopu veterinarni-lekarna-online

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2022, před 2 lety

Denisa Méhešová

Znění stížnosti

Moja skúsenosť je veľmi podobná ako skúsenosti ostatných s eshopom pana Bednarika.

E-shop komunikuje, tvrdí, že zásielku odoslal. Vyhovára sa na problémy so Zásilkovnou, ospravedlňuje sa a tvrdí, že posiela ďalšie balíčky ako "bolestné". Jeden z balíkov dokonca aj prišiel, ale bola nastavená dobierka na 9999 Kč (to som čítala, že sa stalo aj niekomu ďalšiemu).
Po neúspechoch so Zásilkovnou boli sľuby, že mi to osobne dovezú do Brna. Potom sa to zrazu zvrtlo na poslanie Českou poštou. Niekoľko krát mi tvrdili, že kolegyňa mi pošle podacieho číslo večer, zajtra..a že je zásielka už dokonca v Brne na pošte, ale neboli schopní povedať na ktorej ("v mieste môjho bydliska" sú tri pošty a balíčky chodia rôzne).

E-shop stále komunikoval, dokonca mi okrem balenia navyše ponúkli aj nejaké CBD za recenziu.

Tvárili sa, že urobia veľké gesto a pošlú na moju adresu kuriéra. Dohodli sme sa na presný deň.
Nikto neprišiel, celý deň som bola prikovaná doma.
E-shop to nijak nekomentoval. Ja som sa po tomto už rozhodla odstúpiť od kúpy a žiadať vrátenie peňazí.
Obratom mi bolo prisľubené vyriešenie.
Odvtedy sa scenár v podstate opakuje. Neustále dostávam termíny, kedy platbu zadajú, pošlú. Dokonca mi dva krát potvrdili, že je platba už poslaná a majú ju na výpise. Tvrdili, že mi účetní zavolá a potvrdí si obdržanie peňazí.
Pre istotu som im už dva krát posielala číslo účtu, aby sa nemohli vyhovárať, že ho zadali špatne.

Už vyše mesiaca riešim vrátenie peňazí.


Produkt

BLADDER SUPPORT / zdravý močový měchýř pro psy a kočky


Požadované řešení

Okamžité vrátenie peňazí na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 10:06, před 2 lety

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jak již ale učinila. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 10:09, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze obchodníkem vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.