Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsem volal ohledně převodu životního minima na účet jiného příjemce. Druhý účet veden u Monety. Uběhlo 24 hodin a peníze nikde ! Několikrát jsem v telefonním rozhovoru zmiňoval, že peníze potřebuji na druhý den maximálně. Psány i maily, na které nikdo neodpovídá. Díky neohleduplnosti banky, vůči svému klientovi mám z nepřevedených peněz velký problém. Opravdu Vám moc děkuji….
Převod životního minima
Okamžité připsání peněz na úctě druhého příjemce.
|
Tweet |
Dle § 168 zákona o platebním styku poskytovatel plátce zajistí, aby částka platební transakce byla připsána na účet poskytovatele příjemce nejpozději do konce následujícího pracovního dne po přijetí platebního příkazu. Pokud se však spotřebitel se společností Equa bank telefonicky dohodl na kratší lhůtě převodu, jednání zaměstnance zavazuje podnikatele dle § 166 občanského zákoníku.
Společnost Equa bank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
"V souladu se zákonem o bankách a úpravou bankovního tajemství se Equa bank nemůže vyjadřovat veřejně ke konkrétním klientským stížnostem, dokonce nemůžeme ani potvrdit, zda se jedná o našeho klienta či nikoliv. Proto, pokud má jakýkoliv náš klient stížnost, doporučujeme mu se obrátit na naše oddělení stížností, například emailem na: complaints@equabank.cz. Všemi stížnostmi se zabýváme a vždy se snažíme najít vhodná řešení pro obě zúčastněné strany. Klienti bank mají navíc k dispozici již několik jiných cest, jak externě mimo banku a v rámci finanční industrie řešit své stížnosti (ČNB – Samostatný odbor ochrany spotřebitele, Finanční arbitr, Česká bankovní asociace). Obáváme se, že naše veřejná reakce na stížnosti by nemohla postižené uspokojit, proto vaši nabídku nevyužijeme."