Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
V kvetnu 2022 jsem si zakoupila pres VIAGOGO portal 2 vstupenky na koncert do Prahy za 9553Kc
koncert: Hauser
Kdyz jsem si listky vytiskla, k memu prekvapeni byla uvedena cena 1590,-, coz odpovidalo
i cene na Ticket portal, tj. 1590kc. Portal VIAGOGO nabizi moznost i prodeje, tudiz jsem moznosti vyuzila a listky dala do prodeje. 14/10/2022 mi prisel mail, ze listky jsou prodane, ale musim je odeslat na adresu specifikovanou v priloze. I to, ze nebyl mozny prodej elektronicky je opravdu zvlastni a jednoznacne se jedna o podvod.
Nepodarilo se mi ani dovolat na uvedene cislo na strankach VIAGOGO.
VIAGOGO portal, prodej listku
Chci zpet penize
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí.
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné či jinak vadné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.