Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#61354. neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2015, před 10 lety

Helena Pavlíčková

Znění stížnosti

Ve firmě 1-2Umobil jsem 13.1.2014 zakoupila mobil Samsung galaxy S3. Po čtvrté reklamuji a požaduji odstoupení od smlouvy- stále neúspěšně (ač mám od nich v záručním listě potvrzené již předešlé tři opravy i s více závadami najednou...). Firma klame zákazníky, tvrdí, že telefony jsou určeny pro distribuci čr, ale mě podle emei v Samsungu dohledali, že telefon je z Francie. Reklamace neuznávají a zamítají, prý posílají někam do servisu do Německa, ale kontakt vám nedají a také odmítají vydání vyjádření servisu. Vše budu řešit s ČOI, Sdružením na obranu spotřebitele a trestním oznámením. Takto arogantní jednání a podezření na podvodné jednání jsem ještě nezažila.


Produkt

Samsung galaxy S3, emei: 359845050843171


Požadované řešení

Odsoupení od smlouvy- vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 17:24, před 10 lety

Občanský zákoník v ustanovení § 2169 odst. 2 stanoví, že pokud zboží spotřebitel nemůže řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 16:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.