Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61353ZRUŠENÝ KONCERT GREGORIAN OSTRAVA - NEVRÁCENÉ VSTUPNÉ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2022, před 2 lety

Jana Heinzová

Znění stížnosti

Dne 20.2.2020 jsem zakoupila 2 lístky na koncert GREGORIAN - 20th Anniversary World Tour v Ostravě na 11.03.2020 , tento koncert byl z důvodu Covidu přeložen a nakonec zrušen . Pro vrácení vstupného ve výši 2 780,- Kč jsem žádala Společnost smsticket.cz jehož prostřednictvím jsem lístky zakoupila. Dle pokynů smsticket.cz O vrácení vstupného bylo možné požádat dle postupu uvedeného na www.gregorian2020.cz :

"Vstupné se bude vracet podle zákona č. 247/2020 na ochranu pořadatele, a to po 31.10.2022.
Vracení vstupného může řešit pouze zákazník, který vstupenky zakoupil a to prostřednictvím zákaznického e-mailu, který je uveden ve vstupenkovém systému. Vrácení vstupného žádejte tam, kde jste vstupenky skutečně zakoupili. Vstupenky prodané na www.gregorian2020.cz vrací společnost smsticket.cz. "


Podala jsem zde žádost o vrácení vstupného na smsticket.cz dne 12.2. a 4.10.2022, ale 14.10.2022 mi bylo sděleno, že za vrácení vstupného odpovídá pořadatel FP PRO ,s.r.o. IČ 05390435 , SE SÍDLEM KURZOVA 2222/16 STODŮLKY ,155 00 PRAHA 5 . Zde jsem zaslala e-mail na adresu fppro@fppro.cz, bohužel bez odezvy . /e-mail se mi vrátil jako nedoručitelný/ .


Produkt

Koncert GREGORIAN - 20th Anniversary World Tour Ostrava Ostravar Aréna - 11.3.2020-2 vstupenky a' 1 390,- Kč


Požadované řešení

Vrácení vstupného v plné výši 2 x 1 390,- Kč = 2 780,- Kč!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 11:55, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost smsticket s.r.o. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem. Doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na pořadatele akce, kterým je společnost FP PRO s.r.o, což nám potvrdila i společnost smsticket následujícím vyjádřením: "Společnost smsticket s.r.o. vstupné nyní vrátit nemůže, neboť jedná pouze jménem a na účet pořadatele. Pořadatel nás vrácením peněz nepověřil a nepřevedl finanční prostředky potřebné k vracení vstupného."

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 15500.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.