Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#61360Nedoručená zaplacená mezinárodní zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2022, před 2 lety

Dana Tesařová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 5.9. proběhlo celní řízení u mezinárodní zásilky a od té doby , tj. do 15.10. mi zásilka nebyla doručena.

Viz: ***

Po následné emailové komunikaci mi bylo sděleno, že zásilku nelze dohledat a že pošta reklamaci obyčejných mezinárodních zásilek nepřijímá. Což si mám vysvětlit ,že pošta zcela beztrestně oznámí, že zásilku nelze dohledat a kompenzaci nezaplatí? Žádám tedy o kompenzaci nedoručené zásilky a to ve výši 587Kč, kterou jsem zaplatila včetně poštovného.
Pokud mi nebude vyhověno, podám podnět k České obchodní inspekci a orgánům v trestním řízení za podvod.


Požadované řešení

Proplacení výše nedoručené zásilky, viz celní řízení a odkaz výše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 13:25, před 2 lety

Pokud došlo k ukončení celního řízení a k propuštění zboží do volného oběhu, celní úřad již na pohyb či zpracování zboží nedohlíží. Doručení tedy dále zajišťuje Česká pošta.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.