Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15.10 v čase 11:45 přijel autobus linky 15 (směr Vltava) na zastávku Šumava. Řidič pouze přibrzdil u zastávky a pokračoval dál aniž by zastavil a otevřel dveře. Já byl pod přístřeškem zastávky, kvůli deštivému počasí a při příjezdu autobusu jsem si stoupnul aby mě řidič viděl. Ještě jsem na něj mával, když pouze přibrzdil a pokračoval dál.
Autobus linky 15, zastávka Šumava, směr Vltava, čas 11:45
Pouze prosím o poučení řidičů, aby se tyto situace neopakovaly. Přijde mi, že kvůli zpoždění chtějí nahnat čas a tím pádem projíždějí zastávky nebo kvůli špatnému počasí neotevírají dveře aby neměli v autobusu průvan. K čemu jim je dojet v čas na konečnou zastávku, když nikoho nepřepraví.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.