Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61365Neplatný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2022, před 2 lety

Miloš Folta

Znění stížnosti

Dne 10.10.2022 jsem obdržel výzvu k zaplacení faktury ***. Zboží- Matrix 3- jsem se snažil 2x zaplatit, ale platba my byla vždy vrácena s tím,
že číslo účtu neexistuje - neplatný účet.Jak mám zaplatit, když máte špatné číslo účtu. Nyní je mi vyhrožováno poplatkem za vymáhání.


Produkt

Produkt Matrix 3


Požadované řešení

Zašlete mi prosím číslo platného účtu. Zaplatím obratem. Děkuji Miloš Folta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 14:22, před 2 lety

Dle občanského zákoníku dlužník není za své prodlení odpovědný, pokud nemůže plnit v důsledku prodlení věřitele. Věřitel je v prodlení, nepřijal-li řádně nabídnuté plnění nebo neposkytl-li dlužníku součinnost potřebnou ke splnění dluhu (např. poskytnutí platebních údajů).

V poslední době se však setkáváme s větším počtem stížností směřující ke společnosti Stander ohledně neobjednaného plnění. Pokud si spotřebitel tedy nic neobjednal a dorazila mu faktura za zboží, které neobdržel anebo mu dorazí samostatné zboží, bude se jednat o plnění bez objednávky. Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy preventivně odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.

Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.