Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#61368Dodání na jiné místo určení, než v objednavce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2022, před 2 lety

Jan Porth

Znění stížnosti

Dobrý den ,

Poslíček honí zákazníka jak nadmutou kozu a ještě se mu vysmívá. Když už, mělo být naopak.Objednavka přepravy z bodu A do bodu B - box,předem zaplacena . První informace o doručení přichází s tím, že v podstatě porušili uzavřenou smlouvu a balíček dorucili do místa C . Box vybrán s důvodu vyzvednuti 24 hodin denně. Doručeno na na prodejnu 7 km jinde s otevírací dobou do 16h. Prý je to OK ,mají to v obch.podm. Námitka: Nemůžou svévolně bez jakékoliv informace porušit objednávku zaplacenou do bodu B .Chápu, box je plný, ok,doructe jinam ,ale proboha zavolejte zákazníkovi kam to chce. Děkuji, Porth


Požadované řešení

Vrácení výdajů za náklady spojené s dodávkou služeb,které jsem si neobjednal a vrátit peníze za objednávku, která nebyla vyřízena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 14:45, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2022 17:20, před 2 lety

Dobrý den, Jane, v případě, že je zákazníkem zvolené výdejní místo plné, je zásilka přesměrovaná na blízké volné výdejní místo. Je tomu tak z důvodu, aby ji měl ideálně ještě ten den k dispozici. Rozumím, že vám náhradní výdejní místo nevyhovovalo, zejména kvůli otevírací době. Jedná se však o standardní postup, který je uvedený i v našich Všeobecných obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezi-nami_01-10-2022.pdf. Nemáte někoho, kdo by vám případně mohl pro zásilku skočit? Věřím, že příště doručení naplní vaše očekávání a my si u vás tak napravíme reputaci. Gabča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2022 23:51, před 2 lety


Jan Porth

Dobrý den Gabčo ,pokud vaše společnost pokládá za zcela v pořádku,že doručí balíček kam chce,bez ohledu na to ,kam si zákazník objednal a zároveň nepokládá za vhodné o tom zákazníka informovat , tak to vypovídá dostatečně o kultuře vaší společnosti .Svévolně jste porušili předmět objednávky a předem zaplacenou službu zcela ignorovali ,proto žádám své peníze zpět.To myslíte vážně , že příště si u vás objednám přepravu s překvapením,kam se rozhodnete mi balíček doručit a hledat kam kdo by mi pak zaskočil ? Jako vtip dobrý,ale jako oficiální odpověď vaší firmy na moji stížnost dost zarážející a nevhodné. Na úhradě svých výdajů navíc samozřejmě trvám. Je vaše odpověď v souladu s názorem vedení společnosti a jste oprávněna takové sdělení vydávat jako oficiální ,pro budoucí spor ?Prosím o vaše celé jméno a funkci ,kterou ve společnosti vykonáváte. Děkuji , Jan Porth

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:51, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Jestliže bylo výdejní místo přesunuto, může spotřebitel požadovat náhradu škody, která mu vznikla na základě porušení smluvní povinnosti. Tato náhrada by se počítala podle vzdálenosti výdejních míst od sebe. Dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Máme za to, že spotřebitel může po společnosti žádat i náklady spojené s dopravou do jiného místa než bylo smluveno. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,70 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 511/2021 Sb.). Upozorňujeme však, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).

Zároveň se domníváme, že změna smluveného výdejního místa na základě obchodních podmínek není jednostranně možná a spotřebiteli by měly být nabídnuty alternativní řešení (např. více výdejních míst, ze kterých si může vybrat).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vývoji případu a požadavkům spotřebitele mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2022 13:23, před 2 lety

Dobrý den, děkujeme za reakce jak panu Porthovi, tak dTestu. Co se týká přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou, jak jsem uvedla, jedná se o standardní postup, který je uveden v našich Všeobecných obchodních podmínkách. Tím, že odesílatel zasílá zásilku přes Zásilkovnu, s Všeobecnými obchodními podmínkami vyjadřuje souhlas. Přesměrování na náhradní výdejní místo se děje automaticky, pokud je zákazníkem zvolené výdejní místo plné. Děje se tak s přihlédnutím na kapacitu ostatních výdejních míst. Momentálně pracujeme na možnosti, aby si příjemce mohl vybrat náhradní výdejní místo. Jakmile bude tato funkce v provozu, zohledníme to ve Všeobecných obchodních podmínkách. Momentálně platí ty stávající. Děkujeme za pochopení. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 12:02, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.