Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V termínu od 26. 9. do 28. 9. 2014 jsem byl společně s manželkou ubytován v hotelu Pod Jasany ve Špindlerově Mlýně. S ubytováním, službami hotelu i stravou jsme byli spokojeni. Problémy vznikly až při úhradě útraty za nápoje konzumované mimo zajištěnou polopenzi.
První večer jsme se si po dohodě s obsluhujícím číšníkem nechali napsat útratu za nápoje na číslo našeho pokoje. Druhý večer jsem pak požádal číšníka, že bych chtěl vyrovnat účet za oba večery společně s úhradou za dvě kávy, které jsem si s manželkou dal v Lobby baru. Účet jsem chtěl uhradit platební kartou.
Po zaplacení účtu jsem si všiml, že nám obsluhující číšník vyúčtoval nápoje pouze za aktuální večer a nezahrnul do vyúčtování kávu z Lobby baru a nápoje z předchozího dne. Požádal jsem tedy znovu o doúčtování ostatních nápojů, které jsem chtěl uhradit také kartou. Číšník mi odpověděl, že mi může vystavit na kartu pouze účet za kávu a předchozí večer mu musím zaplatit hotově. Platby jsem uhradil podle pokynů.
Při odjezdu mi však bylo na recepci oznámeno, že nemám uhrazenou útratu z restaurace za první večer. Informoval jsem recepční, že jsem útratu uhradil hotově přímo v restauraci. Recepční volala do restaurace, aby si tuto informaci ověřila a chvíli hovořila s číšníkem, který po nějaké době přišel, přinesl peníze, kterými jsem mu platil a poměrně nepříjemně mi sděloval, že jsem měl útratu psanou na pokoj platit až v recepci a nikoli jemu. Neměl jsem chuť ani náladu s ním diskutovat, že mi v tom případě neměl útratu účtovat a přijímat peníze, ale nechtěl jsem si kazit den. Měl jsem z toho pocit, že číšník pouze zkoušel, že nebudu při odjezdu pozorný a zaplatím útratu znovu.
Ještě větší překvapení mě však čekalo doma při pravidelné kontrole výpisu z účtu. Zjistil jsem, že útratu za dvě kávy z Lobby baru mi číšník při platbě kartou vyúčtoval v Eurech ! Této skutečnosti jsem si bohužel při zmatku, který nastal při postupném vyúčtování, nevšiml a ani jsem nepředpokládal, že by k něčemu takovému mohlo dojít. O vrácení této neoprávněné platby jsem žádal 13. 10. 2014 mailem, a ani přes opakované žádosti jsme do dnešního dne neobdržel žádnou odpověď.
Vrácení neoprávněně účtované platby 81 Euro, ze které si hotel odečte standardní cenu za dvě kávy.
|
Tweet |
Jestliže byla společností účtována částka, která neodpovídá ceně zboží nebo služby, doporučujeme zaslat písemně s dodejkou žádost o vydání bezdůvodného obohacení odpovídajícího rozdílu cen, s vyplacením v přiměřené době.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.