Společnost


POD JASANY a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6137Nejdražší káva ve střední Evropě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2015, před 10 lety

Jaroslav Vogel

Znění stížnosti

V termínu od 26. 9. do 28. 9. 2014 jsem byl společně s manželkou ubytován v hotelu Pod Jasany ve Špindlerově Mlýně. S ubytováním, službami hotelu i stravou jsme byli spokojeni. Problémy vznikly až při úhradě útraty za nápoje konzumované mimo zajištěnou polopenzi.

První večer jsme se si po dohodě s obsluhujícím číšníkem nechali napsat útratu za nápoje na číslo našeho pokoje. Druhý večer jsem pak požádal číšníka, že bych chtěl vyrovnat účet za oba večery společně s úhradou za dvě kávy, které jsem si s manželkou dal v Lobby baru. Účet jsem chtěl uhradit platební kartou.

Po zaplacení účtu jsem si všiml, že nám obsluhující číšník vyúčtoval nápoje pouze za aktuální večer a nezahrnul do vyúčtování kávu z Lobby baru a nápoje z předchozího dne. Požádal jsem tedy znovu o doúčtování ostatních nápojů, které jsem chtěl uhradit také kartou. Číšník mi odpověděl, že mi může vystavit na kartu pouze účet za kávu a předchozí večer mu musím zaplatit hotově. Platby jsem uhradil podle pokynů.

Při odjezdu mi však bylo na recepci oznámeno, že nemám uhrazenou útratu z restaurace za první večer. Informoval jsem recepční, že jsem útratu uhradil hotově přímo v restauraci. Recepční volala do restaurace, aby si tuto informaci ověřila a chvíli hovořila s číšníkem, který po nějaké době přišel, přinesl peníze, kterými jsem mu platil a poměrně nepříjemně mi sděloval, že jsem měl útratu psanou na pokoj platit až v recepci a nikoli jemu. Neměl jsem chuť ani náladu s ním diskutovat, že mi v tom případě neměl útratu účtovat a přijímat peníze, ale nechtěl jsem si kazit den. Měl jsem z toho pocit, že číšník pouze zkoušel, že nebudu při odjezdu pozorný a zaplatím útratu znovu.

Ještě větší překvapení mě však čekalo doma při pravidelné kontrole výpisu z účtu. Zjistil jsem, že útratu za dvě kávy z Lobby baru mi číšník při platbě kartou vyúčtoval v Eurech ! Této skutečnosti jsem si bohužel při zmatku, který nastal při postupném vyúčtování, nevšiml a ani jsem nepředpokládal, že by k něčemu takovému mohlo dojít. O vrácení této neoprávněné platby jsem žádal 13. 10. 2014 mailem, a ani přes opakované žádosti jsme do dnešního dne neobdržel žádnou odpověď.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně účtované platby 81 Euro, ze které si hotel odečte standardní cenu za dvě kávy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:39, před 10 lety

Jestliže byla společností účtována částka, která neodpovídá ceně zboží nebo služby, doporučujeme zaslat písemně s dodejkou žádost o vydání bezdůvodného obohacení odpovídajícího rozdílu cen, s vyplacením v přiměřené době.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:15, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.