Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, již po několikáté se setkáváme s otřesným způsobem objednávek na pobočce v Uherském Hradišti. Objednávky trvají šíleně dlouho, DriveThru je naprosto zasekané, čekací doba hodinu není problém. Co se týká objednávek, neustále máme některé položky nedodané, při složení do rádoby výhodného menu, pak stejně položka chybí, vždy je nutné rovnou kontrolovat, protože až jsme přijeli domů, zjistili jsme, že položky chybí. Nálepka na DruveThru Club je také k ničemu, protože často zapomenou položku přidat.
Omluva tady také neexistuje, ani když se vrátíme a na chybu upozorníme. Dnes například budeme čekat dlouho, protože je tu paní sama, takže i přes včasný příjezd o 45 minut dříve kino nestíháme.
Bylo by dobré posilnit tuto pobočky dalšími schopnými pracovníky.
Obyvklé
Více pracovníků na pobočce, posilnění obsluhy na DriveThru, při chybě omluva a popřípadě nabídnutí nějakého produktu, jak to bývá na jiných pobočkách.
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Jestliže byla dodána jiná objednávka, případně objednávka s jiným složením, neměl by být problém oprávněnost reklamace prokázat.
Reklamovat lze i dlouhé čekání na jídlo, ale je třeba zvážit, jak k němu došlo. Pokud zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.