Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, příště by bylo aspoň slušné a vhodné, aby se změna dopravy zobrazovala i v jízdním řádu například idosu. Dnes ráno jsem vůbec nevěděl, co a jak pojede, protože prostě nikde nevysela žádná značka o změně dopravy, takže jsem lítal z vlakové zastávky na autobusovou zastávku sem a tam a nakonec jsem díky tomu zameškal 2 vlaky, velice skvěle. Nakonec jsem teda zjistil, že ČD jezdí spoj Kadaň - Kadaň prunéřov normálně a Regio Jet má náhradní dopravu, ale že bych to někde zjistil z nějaké značky či v jízdním řádě idosu, vůbec ne. Musel jsem volat kamarádovi, který dělá pro ČD a zjišťovat to až u něho.
Cedule, upozornění na vlakové zastávce bystřické, lepší oznámení, nahlášení o změně dopravy a jeho náhradní dopravy v jízdním řádě
|
Tweet |
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.