Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61376Nenahlášená změna dopravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2022, před 2 lety

Jiří Buzak

Znění stížnosti

Dobrý den, příště by bylo aspoň slušné a vhodné, aby se změna dopravy zobrazovala i v jízdním řádu například idosu. Dnes ráno jsem vůbec nevěděl, co a jak pojede, protože prostě nikde nevysela žádná značka o změně dopravy, takže jsem lítal z vlakové zastávky na autobusovou zastávku sem a tam a nakonec jsem díky tomu zameškal 2 vlaky, velice skvěle. Nakonec jsem teda zjistil, že ČD jezdí spoj Kadaň - Kadaň prunéřov normálně a Regio Jet má náhradní dopravu, ale že bych to někde zjistil z nějaké značky či v jízdním řádě idosu, vůbec ne. Musel jsem volat kamarádovi, který dělá pro ČD a zjišťovat to až u něho.


Požadované řešení

Cedule, upozornění na vlakové zastávce bystřické, lepší oznámení, nahlášení o změně dopravy a jeho náhradní dopravy v jízdním řádě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 10:53, před 2 lety

Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.