Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den obracím se na Vás z žádosti o potvrzení zda jste tento dokument obdrželi a zdá bude někdy vyřízen,
čekám nějakou reakci z vaší strany.
Přikládám kopii dokumentu.
S pozdravem
Evald Harazim
***
ELGAS Energy s.r.o.
Dobronická 1257
148 00 Praha
email: info@elgasenergy.cz
Odstoupení od Smlouvy o sdružených dodávkách plynu č. 8576
Vážený dodavateli,
tímto odstupuji od Smlouvy o sdružených dodávkách plynu č. ***, dle článku 14.2 Vašich všeobecných obchodních podmínek, z důvodu zvýšení záloh (platební kalendář č. ***) od listopadu 2022 pro EIC odběrného místa č. ****
Žádám o potvrzení ukončení smluvního vztahu a vyúčtování skutečné spotřeby plynu k datu ukončení smlouvy.
S pozdravem,
Evald Harazim
22. 09.2022
Vyřešení vypovědí
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nevyžaduje souhlas druhé strany. Spotřebitel v případě sporu bude muset pouze prokázat, že odstoupení zaslal, např. předložením dodejky k dopisu, kterým spotřebitel od smlouvy odstoupil. K jednání s novým dodavatelem není třeba akceptace odstoupení ze strany stávajícího dodavatele, stačí prokazatelné odeslání na adresu sídla společnosti (doporučený dopis s dodejkou, datová schránka).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu ("ERÚ"). Více informací k mimosoudnímu řešení sporů u ERÚ je možné zjistit na stránkách úřadu: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu.
Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.