Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61378Evald Harazim

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2022, před 2 lety

Evald Harazim

Znění stížnosti

Dobrý den obracím se na Vás z žádosti o potvrzení zda jste tento dokument obdrželi a zdá bude někdy vyřízen,
čekám nějakou reakci z vaší strany.
Přikládám kopii dokumentu.

S pozdravem
Evald Harazim



***

ELGAS Energy s.r.o.
Dobronická 1257
148 00 Praha
email: info@elgasenergy.cz



Odstoupení od Smlouvy o sdružených dodávkách plynu č. 8576



Vážený dodavateli,

tímto odstupuji od Smlouvy o sdružených dodávkách plynu č. ***, dle článku 14.2 Vašich všeobecných obchodních podmínek, z důvodu zvýšení záloh (platební kalendář č. ***) od listopadu 2022 pro EIC odběrného místa č. ****

Žádám o potvrzení ukončení smluvního vztahu a vyúčtování skutečné spotřeby plynu k datu ukončení smlouvy.


S pozdravem,


Evald Harazim

22. 09.2022


Požadované řešení

Vyřešení vypovědí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 15:23, před 2 lety

Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nevyžaduje souhlas druhé strany. Spotřebitel v případě sporu bude muset pouze prokázat, že odstoupení zaslal, např. předložením dodejky k dopisu, kterým spotřebitel od smlouvy odstoupil. K jednání s novým dodavatelem není třeba akceptace odstoupení ze strany stávajícího dodavatele, stačí prokazatelné odeslání na adresu sídla společnosti (doporučený dopis s dodejkou, datová schránka).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu ("ERÚ"). Více informací k mimosoudnímu řešení sporů u ERÚ je možné zjistit na stránkách úřadu: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu.

Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.