Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den.
Chci Vás jen upozornit,že dnes 16.9.2022 jsem byl s přítelkyní ve Vaší provozovně obchodní centrum Praha Černý Most.Zakoupil jsem si kyblík classic který má obsahovat 1xkentucky kuře.Zaplatil jsem objednávku a když jsem přišel na výdej objednávek,tak mi obsluha sdělila,že kentucky kuře není a že jestli o něj mám zájem,takže budu muset počkat půl hodiny!Není to poprvé co se mi to na této provozovně stalo a to samé se mi děje na provozovně Futurum Kolín.Obsluha mi nabídla výběr jiného sortimentu a já si vybral stripsy,ale pán mi dal pouze tři kousky obalených kostí a chrupavek a jeden strips!Což mi přijde,jako ubohá náhražka za chybu obsluhy ,která si nechá zaplatit něco co vlastně nemá a jako náhradu mi dá šrot který se nedal jíst.Jsem znechucen a zkazilo mi to celý den a neměl jsem ani nervy a ani náladu to řešit s obsluhou a navíc jsem spěchal.
Kyblík classic pro 1
Přál bych si a asi nebudu sám,aby se to na Vašich provozovnách neopakovalo!Celá rodina máme rádi Vaše provozovny a nabídku kterou máte,ale jak jsem psal tohle se mi děje opakovaně a ztrácím důvěru a chuť Vaše provozovny dál navštěvovat!Mám vyfoceno co jsem dostal.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí výrobku opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.