Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61382Kyblík classic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2022, před 2 lety

Ondřej Plaček

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chci Vás jen upozornit,že dnes 16.9.2022 jsem byl s přítelkyní ve Vaší provozovně obchodní centrum Praha Černý Most.Zakoupil jsem si kyblík classic který má obsahovat 1xkentucky kuře.Zaplatil jsem objednávku a když jsem přišel na výdej objednávek,tak mi obsluha sdělila,že kentucky kuře není a že jestli o něj mám zájem,takže budu muset počkat půl hodiny!Není to poprvé co se mi to na této provozovně stalo a to samé se mi děje na provozovně Futurum Kolín.Obsluha mi nabídla výběr jiného sortimentu a já si vybral stripsy,ale pán mi dal pouze tři kousky obalených kostí a chrupavek a jeden strips!Což mi přijde,jako ubohá náhražka za chybu obsluhy ,která si nechá zaplatit něco co vlastně nemá a jako náhradu mi dá šrot který se nedal jíst.Jsem znechucen a zkazilo mi to celý den a neměl jsem ani nervy a ani náladu to řešit s obsluhou a navíc jsem spěchal.


Produkt

Kyblík classic pro 1


Požadované řešení

Přál bych si a asi nebudu sám,aby se to na Vašich provozovnách neopakovalo!Celá rodina máme rádi Vaše provozovny a nabídku kterou máte,ale jak jsem psal tohle se mi děje opakovaně a ztrácím důvěru a chuť Vaše provozovny dál navštěvovat!Mám vyfoceno co jsem dostal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 09:58, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí výrobku opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 08:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.