Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#61385Má Penny manažera?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2022, před 2 lety

Tamara Ročňáková

Znění stížnosti

Dobrý den. Ráda bych někam zaslala fotografie z Penny v Přerově. Věčně nemají (nejen) akční zboží, zejména mléčné výrobky. Pečivo dávají do regálů ještě zmrzlé. Dlouhé řady u pokladny jsou pravidlem, sehnat někoho, aby otevřel druhou pokladnu bývá nadlidský výkon. Když už se zadaří, dají patřičně najevo nelibost. Nejedná se jen o nějakou moji vnitřní frustraci, ale o dlouhodobý problém této prodejny. Popravdě tam nakupuji jen díky tomu, že se v prostoru budovy nachází masna s kvalitními výrobky.
Doufám, že se Vám podaří nastavit prodejnu alespoň na základní standard.
Děkuji,
s pozdravem
Ročňáková


Požadované řešení

Prosím o nějaké kontroly, protože obchod působí, že má velmi nekompetentního provozního.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 09:18, před 2 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí (zmrzlé pečivo), je možné zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/.

Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy, co se týče odbavování zákazníků u pokladen.

Zásobování jednotlivými druhy zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 08:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.