Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Ráda bych někam zaslala fotografie z Penny v Přerově. Věčně nemají (nejen) akční zboží, zejména mléčné výrobky. Pečivo dávají do regálů ještě zmrzlé. Dlouhé řady u pokladny jsou pravidlem, sehnat někoho, aby otevřel druhou pokladnu bývá nadlidský výkon. Když už se zadaří, dají patřičně najevo nelibost. Nejedná se jen o nějakou moji vnitřní frustraci, ale o dlouhodobý problém této prodejny. Popravdě tam nakupuji jen díky tomu, že se v prostoru budovy nachází masna s kvalitními výrobky.
Doufám, že se Vám podaří nastavit prodejnu alespoň na základní standard.
Děkuji,
s pozdravem
Ročňáková
Prosím o nějaké kontroly, protože obchod působí, že má velmi nekompetentního provozního.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí (zmrzlé pečivo), je možné zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/.
Rozvrh pracovní činnosti a pracovní vytížení zaměstnanců je vnitřní věcí společnosti, který by měla společnost řešit interními právními předpisy, co se týče odbavování zákazníků u pokladen.
Zásobování jednotlivými druhy zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.