Společnost


L J spol. s r. o. VÝROBA NÁBYTKU

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6139Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2015, před 10 lety

Renata Pospíšilová

Znění stížnosti

29.1.2015 mi byl dodán nový objednaný stůl přes internet.Z důvodu nemoci jsme stůl rozbalili až 22.2.2015. Po otevření krabice, jsme zjistili, že je poškozený roh stolu a tentýž den jsem zaslala fotografie poškozeného stolu a mail prodejci. Bylo mi sdělěno, že stůl byl dodán v pořádku a tudíž moji reklamaci zamítají.Po výměně ještě několika mailů, kde jsem argumentovala tím, že poškození mohlo být způsobeno nevhodným zabalením stolu, protože na rozích stolu nebyly, žádné ochrany a díly stolu byly připoutány ke stolu pouze folií,mi bylo opět napsáno, že stůl byl zabalen tak, jak má být a prý v případě sporu to mohou dokázat fotografiemi. Tak jsem jim 26.2.2015 mailem poslala odstoupení od smlouvy z důvodu dodání vadného zboží a už se mi neozvali.


Produkt

jídelní stůl Matouš S124,moření: HE - merano hnědá,cena 4406 kč


Požadované řešení

Měli by reklamaci přijmout. Výrobek by měl být zabalen tak, aby věc chránil a to určitě takto zabalený stůl nesplňoval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:43, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že byla vadná již při převzetí, opak musí prokázat prodávající, přičemž vzhledem k síle domněnky nelze za prokázání opaku považovat pouze obecné prohlášení. Jestliže věc byla poškozena v důsledku nevhodné přepravy, odpovídá za takové poškození prodávající, jelikož nebezpeční škody na věci přechází na spotřebitele u kupní smlouvy až převzetím věci.

V případě vad věci při převzetí může spotřebitel požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 14:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.