Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.1.2015 mi byl dodán nový objednaný stůl přes internet.Z důvodu nemoci jsme stůl rozbalili až 22.2.2015. Po otevření krabice, jsme zjistili, že je poškozený roh stolu a tentýž den jsem zaslala fotografie poškozeného stolu a mail prodejci. Bylo mi sdělěno, že stůl byl dodán v pořádku a tudíž moji reklamaci zamítají.Po výměně ještě několika mailů, kde jsem argumentovala tím, že poškození mohlo být způsobeno nevhodným zabalením stolu, protože na rozích stolu nebyly, žádné ochrany a díly stolu byly připoutány ke stolu pouze folií,mi bylo opět napsáno, že stůl byl zabalen tak, jak má být a prý v případě sporu to mohou dokázat fotografiemi. Tak jsem jim 26.2.2015 mailem poslala odstoupení od smlouvy z důvodu dodání vadného zboží a už se mi neozvali.
jídelní stůl Matouš S124,moření: HE - merano hnědá,cena 4406 kč
Měli by reklamaci přijmout. Výrobek by měl být zabalen tak, aby věc chránil a to určitě takto zabalený stůl nesplňoval.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že byla vadná již při převzetí, opak musí prokázat prodávající, přičemž vzhledem k síle domněnky nelze za prokázání opaku považovat pouze obecné prohlášení. Jestliže věc byla poškozena v důsledku nevhodné přepravy, odpovídá za takové poškození prodávající, jelikož nebezpeční škody na věci přechází na spotřebitele u kupní smlouvy až převzetím věci.
V případě vad věci při převzetí může spotřebitel požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.