Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem omylem za špatnou SPZ dálniční známku, protože jsem měla nové auto a ihned jsem zaplatila správnou SPZ, opět 1500, ale dosud mi nevrátili žádné peníze na účet i když jsem je o to žádala, děkuji Bendová
Vrácení peněz
|
Tweet |
V rámci smlouvy uzavřené na dálku je obecně možné odstoupení, ale v tomto případě se obáváme, že to nebude možné, jelikož se jedná o službu, kterou je možné využít ihned (§ 1837 písm. a) Občanského zákoníku).
Spotřebitel může kontaktovat společnost přes email: info@edalnice.cz.
Pokud by se však spotřebitel domníval, že mu peníze mají být vráceny (např. slib podnikatele), má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.