Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Pridal som inzerát že predávam určitú rastlinu do kategórie rastliny. Inzerát som topoval.
Následne prišiel mail "váš inzerát byl vymazán z důvodu zařazeni do chybné kategorie. Inzerát si prosím vložte do placené sekce Služby". Písal som na podporu či mi vedia vysvetliť že prečo dať rasliny do služby keď je tam ketegória pre rasliny. Pán David K. s veľkou ochotou odpísal už inú výhovorku.
Tak som pridal inzerát znova do kategórie rastliny. Následne prišiel mail "váš inzerát byl vymazán z důvodu zařazeni do chybné kategorie. Inzerát si prosím vložte do placené sekce Služby". Tak som sa znova opýtal pána Davida K. či mi vysvetliť prečo. S velkou ochotou odpovedal "prodej rostlin je služba. To se učí už ve škole" a blokoval tel. číslo na pol roka.
Keď som mu poslal skoro totožné inzeráty ktoré neboli mazané a boli v kategórii rastliny, a prečo moje je zle. Tak mi odpísal zas s velkou ochotou "Dobrý den, na hloupé otázky nebudu reagovat."
Takže toľko. A o vráteniu penazí ani nehovorím.
A niesom jediný komu toto robí ten istý pán.
Mazanie inzerátu
Odblokovanie účtu a nájsť niekoho normálneho na moderovanie stránky.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V obchodních podmínkách podnikatele je uvedeno, že provozovatel má právo smazat inzerát bez náhrady, který dle jeho uvážení nesplňuje podmínky (inzerát je v rozporu s platnými zákony České republiky, podmínkami inzerce Bazos.cz nebo dobrými mravy) nebo pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu a nebo pokud inzerát budí dojem, že uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz.
Podle našeho názoru však k porušení této části obchodních podmínek nedošlo. Jiné orgány jako např. ČTÚ však mohou být jiného názoru.
Pokud podnikatel smazal inzerát neoprávněně, porušil tím svoji smluvní povinnost a spotřebitel by měl mít právo na náhradu škody z toho vzniklou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.