Společnost


AKRIM, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6141Špatně odvedená reklamace výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2015, před 10 lety

Ondřej Zátopek

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si sedací soupravu BOSTON a po pár měsících jsem musel dát sedačku na reklamaci kvůli pantům, které drží sedačku pohromadě. Psal jsem emaily, ale prodejce pár měsíců nereagoval a tudíž reklamaci nikdo nevyřizoval. Pak mi obchodník volal, že si pro sedačku zajedou a udělají reklamaci. Bylo mi řečeno, že s výrobcem vypověděli smlouvu a mají nového výrobce a budou se snažit sedačku opravit. Po 30 dnech opět bez nějakého kontaktování ze strany obchodníka, jsem napsal email a obchodník zavolal s tím, že sedačku již za týden (po 30ti denní lhůtě) dovezou. Dneska sedačku dovezli a zarazil mě způsob vyřízení. Sedačka byla opravena takovým způsobem, že panty, které držely sedačku dohromady, tak přemontovali pár centimetrů vedle, stejným způsobem, jakým byla vyhotovena a ještě k tomu nerovnoměrně s protikusem. Za chvíli mohu očekávat, že se objeví stejná vada a opětovné řešení reklamace.


Produkt

Sedací souprava BOSTON


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:41, před 10 lety

U vady, která je nepodstatným porušením smlouvy, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Pokud se spotřebitel domnívá, že reklamace nebyla vyřízena řádně (vada nebyla odstraněna), musel by nedostatečnost reklamace rozporovat znaleckým posudkem.

Právo na odstoupení od smlouvy by spotřebiteli vzniklo, pokud by se na věci opakovaně vyskytly tři stejné nebo čtyři různé vady, ohledně nichž byly reklamace prodávajícím uznány, nebo pokud by reklamace nebyla vyřízena v 30denní zákonné lhůtě, ledaže by se prodávající a spotřebitel dohodli na lhůtě delší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:23, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.