Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, zaregistroval jsem se na seznamce a za 3 měsíční členství byla částka cca 33 eur, členství je již ve výpovědní lhůtě a za poslední 3 měsíční období zvedli cenu na 77 eur bez jakéhokoliv varování, kontaktoval sem společnost ale bez odezvy.
Nehodlám platit nic navíc a chtěl bych poradit co dělat. Díky
Bokovka24.com / VIP členství
Poradit co s danou situaci dělat.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Paidwings nabízí kromě bezplatných služeb různé placené služby (prémiové členství). O obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Podle § 1790 občanského zákoníku je jednostranná změna smlouvy (závazku) zákonem vyloučena, s výjimkou případů, kdy zákon jednostrannou změnu smlouvy výslovně připouští. Toto ustanovení je kogentní a není možné se od něj odchýlit.
Upozorňujeme spotřebitele, že v obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že není-li v oznámení o ukončení uvedeno jinak, bezplatné členství trvá i po skončení prémiového členství a vyžaduje samostatné ukončení.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.