Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61414Vyhrožování soudem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Matěj Malýjenda

Znění stížnosti

Dobrý den, zaregistroval jsem se na seznamce a za 3 měsíční členství byla částka cca 33 eur, členství je již ve výpovědní lhůtě a za poslední 3 měsíční období zvedli cenu na 77 eur bez jakéhokoliv varování, kontaktoval sem společnost ale bez odezvy.
Nehodlám platit nic navíc a chtěl bych poradit co dělat. Díky


Produkt

Bokovka24.com / VIP členství


Požadované řešení

Poradit co s danou situaci dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 12:27, před 2 lety

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Paidwings nabízí kromě bezplatných služeb různé placené služby (prémiové členství). O obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Podle § 1790 občanského zákoníku je jednostranná změna smlouvy (závazku) zákonem vyloučena, s výjimkou případů, kdy zákon jednostrannou změnu smlouvy výslovně připouští. Toto ustanovení je kogentní a není možné se od něj odchýlit.

Upozorňujeme spotřebitele, že v obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že není-li v oznámení o ukončení uvedeno jinak, bezplatné členství trvá i po skončení prémiového členství a vyžaduje samostatné ukončení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.