Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61422Neustále posílají sms abych zaplatila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Lenka Vašátková

Znění stížnosti

Hezký den, tato společnost mi neustále zasílá sms abych zaplatila za fakturu, a s každou sms zprávou mi zvedají o 59 kč pokutu za vymáhání. Veškeré zásilky které mi chodí a to bez podpisu pošťákům vracím, aby to zaslali zpět. Je to bez podpisu, takže to vlastně mohou klidně vyhodit. Absolutně nechápu za co by to vlastně mělo být, vím jen, že jsou to malé obálky a v nich cosi. Co to je nevím, protože jsem ani jednu nepřevzala, do schránky ji vložit nemohou, jelikož je silnější, než schránkový otvor. Nevím vůbec co s tím mám dělat, jelikož ani nemohu tuto společnost nijak kontaktovat, nemohu ji najít a u sms zpráv mi to píše, že na tuto zprávu nelze odpovědět. Co mám tedy dělat prosím?


Požadované řešení

Chci aby mi přestali posílat nějaké kraviny a aby mne již nekontaktovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 13:23, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna.

V případě, že spotřebitel dříve neuzavřel žádným způsobem smlouvu s podnikatelem, přičemž smlouvu lze uzavřít i telefonicky např. tím, že spotřebitel odsouhlasí že mu podnikatel může zboží zaslat, mělo by se jednat o neobjednané plnění podle § 1838 Občanského zákoníku.

V případě neobjednaného plnění nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

V takovém případě by se mělo zároveň jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. f) Zákona o ochraně spotřebitele.

Je také vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 10:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.