Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61428Nevrácené vstupné za nekonaný koncert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Jiří Fanta

Znění stížnosti

Koncert Gregorian se měl konat v Praze dne 12.03.2020, předem jsem zaplatil vstupenky ve výši 4x 790 Kč = 3.160 Kč. V tento termín se koncert nekonal. Náhradní termín koncertu byl stanoven na 10.12.2020. I tento se nekonal. Nicméně se nám náhradní termín nehodil, proto jsme požádali o vrácení vstupného spol. smsticket v plné výši. Tato společnost nám odepsala, že vstupné budou vracet po 31.10.2022. Protože po tomto datu nebylo vstupné vráceno, opakovaně jsem kontaktoval spol. smsticket, aby mi vstupné vrátila. Tato společnost mi odepsala dne 14.10.2022, že: "Za vrácení vstupného tak odpovídá výhradně pořadatel. Veškeré nároky na vrácení vstupného za zrušené koncerty uplatňujte vůči pořadateli FP PRO, s.r.o., IČ 05390435, se sídlem Kurzova 2222/16, Stodůlky, 155 00 Praha 5. Email: fppro@fppro.cz.". Společnost fppro@fppro.cz je nedostupná. Jak se mám domoci svých práv. Děkuji. Fanta


Požadované řešení

Vrácení vstupného v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 13:29, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli, tak jak výše spotřebitelka navrhuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2023 15:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.