Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#61429Nepřevzetí vráceného nepoužitého zboží a vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Jana Vobrová

Znění stížnosti

6.10. jsem zakoupila přes internet NANO SPREJ NA OPRAVU LAKU SPREEING za 449 Kč. 7.10. balíček dorazil v neoriginálním balení - bublinkovém sáčku bez českého návodu. Písemně jsem odstoupila od smlouvy a zboží jsem v zákonné lhůtě poslala na adresu zasílající firmy. Firmu jsem 12.10. E-mailem i dopisem informovala. Byl mi zaslán návod na použití. Balíček leží od 13.10.2022 nepřevzatý na poště. Firma nereaguje.


Produkt

NANO SPREJ NA OPRAVU LAKU SPREEING


Požadované řešení

Vrácení 449 Kč na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 09:46, před 2 lety

Postup spotřebitele byl v souladu se zákonem - ve 14denní lhůtě po převzetí zboží odeslal odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Protože prodávající doručení zmařil, považuje se odstoupení za doručené (§ 570 Občanského zákoníku). Následně ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy musí spotřebitel zboží zaslat zpět společnosti.

Vzhledem k nepřevzetí a nereagování společnosti je nutné uchovat si dokumenty o zaslání zboží popř. i kopie komunikace přes email ohledně odstoupení od smlouvy pro případný další vývoj.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 12:19, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena vrácením peněz. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.