Společnost


L.U.S.C. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61430Navrátenie vstupného za zrušený koncert

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Dušan Markusek

Znění stížnosti

Dobrý večer.
Mám zakúpených 5 vstupeniek na koncert Gorena Bregoviča, ktorý sa mal konať 3.6.2020 v Bratislave.
Z dôvodu pandémie Covid 19 bol tento koncert presunutý na 19.1.2021 a nakoniec zrušený.
Kontaktoval som predajcu lístkov, spoločnosť Tiketlive, že ako sa rieši refundácia lístkov za tento zrušený koncert?
Ich odpoveď je stále tá istá, že ešte nemajú inštrukcie od organizátora koncertu, ktorým je L.U.S.C s.r.o.
Tak sa teda obraciam na vás so žiadosťou o vybavenie vrátenia peňazí za tento zrušený koncert.
Vopred vám ďakujem za odpoveď.


Produkt

Mám k dispozícii všetky zakúpené vstupenky.


Požadované řešení

Riešenie je jednoduché, vrátenie peňazí za zrušený koncert.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 08:58, před 2 lety

Zrušení kulturní akce (i přesunuté) ze strany pořadatele je možné. Na takovou situaci se vztahuje zákon č. 247/2020. Podle § 5 tohoto zákona pořadatel nemusí vracet spotřebiteli peníze, ale může mu nabídnout voucher. Pokud by spotřebitel neměl o takový voucher zájem, může jej nechat propadnout a poté dostane své peníze zpět. V případě popsaném spotřebitelem, ale pravděpodobně skončila "ochranná doba" podle § 5 odst. 2 stejného zákona, neboť pořadatel nenabídl spotřebiteli voucher do 1 měsíce od jeho žádosti.

Pro "vymáhání" peněz zpět je důležité, u koho se peníze nyní nachází. Vzhledem k tomu, že společnost Ticketlive PRO, s.r.o. odkázala spotřebitele na pořadatele akce, domníváme se, že již pořadateli zaplatila a spotřebitel se tak musí obrátit skutečně na společnost L.U.S.C. s.r.o.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.