Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#61434Odmítnutí vrácení zboží do 14 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2022, před 2 lety

Adam Grigar

Znění stížnosti

Dobrý den,

od CZC jsem si objednal nové AirPods Pro. Rozbalil jsem je z krabičky, abych zkontroloval, zda jsou kompatibilní s mým zařízením, bohužel nejsou. Z tohoto důvodu jsem se je rozhodl vrátit. Vrácení mi firma zamítla a navíc semnou bylo jednáno velmi nepříjemně, zdálo se mi, že všechny zaměstnance jen obtěžuji. Zamítnutí bylo z důvodu hygieny. Avšak ve spotřebitelském zákoníku i ve smluvních podmínkách CZC stojí, že zboží nelze vrátit z hygienických důvodů jen v případě, že bylo zabaleno v hygienickém obalu, což v mém případě nebylo. Nabízel jsem zaplatit poplatek za výměnu špuntů, aby byla hygiena na stejné úrovni jako při koupi. (hygiena na stejné úrovni i po mém vybalení byla, zaplacení poplatku jsem nabídl, protože se jinak s firmou nedalo jednat) Tuto nabídku mi také odmítli.

Z tohoto důvodu se obracím na Vás a prosím Vás o pomoc tento případ vyřešit. Předem děkuji.


Produkt

AirPods Pro 2022


Požadované řešení

Po CZC požaduji možnost vrácení zboží do 14 dní od koupě a tím pádem vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 13:46, před 2 lety

Odstoupit nemůže spotřebitel od smlouvy, pokud se jedná o hygienické potřeby prodávané v zataveném obalu, který byl rozbalen. V daném případě je nutné dobře posoudit, zda obal výrobku plní určitou hygienickou funkci a zda je možné zboží uvést do prodeje schopného stavu. Pokud by bylo možné vyměnit část zboží, která byla vložena do zvukovodu, bylo by možné od smlouvy odstoupit, spotřebitel by pak pouze odpovídal za snížení hodnoty zboží.

Výjimky z obecných pravidel je třeba vždy vykládat úžeji. Spotřebitelovi je obecně dána zákonná možnost si u dodaného zboží ověřit jeho vlastnosti a funkčnost. Znamená to, že si nejen může zboží vybalit, ale i vyzkoušet a to obdobným způsobem, jako by mu to bylo umožněno v kamenné prodejně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2022 09:22, před 2 lety

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.