Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 6.9 2022 jsem si nechala přenést tři tel. čísla z O2 k Čez.Přenos zajišťoval Čez.Jelikož jsem měla balíček TŘI SPOLU BEZ INTERNETU kde je součástí i iter. televize.Po měsíci mi z O2 přišla faktura na cenu celého balíčku,tedy částky 1349,- kč,jelikož jsem nezrušila smlouvu.Přijde mi tento přístup neopodstatněný,přenosem čísel jsem již služby O2 přeci nemohla využívat.Cena inter. televize je cc 150,-kč.
Problém jsem řešila s operátorem O2,bezúspěšně
Tři spolu bez internetu
Jsem ochotna akceptovat zaplacení inter.televize
|
Tweet |
K přenosu telefonních čísel:
Pro přenos telefonního čísla spotřebitel potřebuje Ověřovací kód účastníka (OKU), který nahlásí novému poskytovateli. O OKU může spotřebitel požádat na zákaznické lince, v kterékoli prodejně O2 nebo ho najde v tomto případě i v aplikaci Moje O2. Tento kód dále předá novému operátorovi a ten už se o vše postará.
K přenesení čísla dochází 3. pracovní den od data, kdy O2 obdrží od nového poskytovatele žádost o přenos. Dle vyhlášky o podmínkách přenositelnosti čísel zákazníci za změnu operátora musí zaplatit 5% z ceny, která jim ještě zbývá do data, kdy smlouva skončí. V případě ukončování smlouvy na dobu určitou spotřebitelé po 3 měsících jejího trvání nehradí nic.
K placení služeb:
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal a které mohl využívat. Strhává-li si společnost zaplacení částky za poskytnutí určité služby, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Tím, že spotřebitel přenesl čísla k jinému operátorovi, mělo dojít ke změně smlouvy. Společnost by tedy neměla požadovat celou částku za balíček "tři spolu".
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás projevená nespokojenost s vystaveným vyúčtováním.
V případě zrušení či převodu služeb, které jsou součástí balíčku O2 Spolu, nevzniká automaticky změnová objednávka na zbývající služby v tomto balíčku, jelikož mohou být tyto převedené/zrušené služby nahrazeny novými do balíčku O2 Spolu. Pokud jste neuvedla do žádosti při převodu čísel i požadavek na zrušení balíčku O2 Spolu, případně jeho změnu na samostatný internet s O2 TV, zůstaly tak tyto služby součástí neúplného balíčku O2 Spolu, u kterého se účtuje sazba dle nastavených služeb v souladu s platným ceníkem služeb.
Na základě uvedených údajů bylo zjištěno, že služby jsou již upraveny a vyúčtování je vystaveno korektně.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
ano na další období je problem vyřešen.Ale nic nevyřešilo problém a fakturou za účtovací období
12. 9. – 11. 10. 2022,jak jsem již uvedla od 6.9 2022 jsem již měla čísla přenesena k operatoru Čez
Dobrý den,
reklamace tohoto vyúčtování je již řešena pod číslem O3K3981P a nemáme tak nyní možnost zasahovat či se vyjádřit k probíhajícímu šetření. O řešení Vás budou kolegové informovat v zákonné lhůtě jednoho měsíce od podání reklamace.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,stížnost vyřešena v můj prospěch.Ač už jsem nevěřila,musím O2 poděkovat za vstřícnost.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.