Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6144Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

Veronika Tylová

Znění stížnosti

Dobry den...Koupila jsem si troubu s dvema plotynkama..Vrsek trouby se prohnul asi po ctrnacti dnech pote, co jsem na nej dala hrnec s asi kilem brambor..Potom dovnitr zatekla voda pri vareni, a prestala plotna jet uplne..Dala jsem troubu reklamovat a spravili mi akorat elektrinu, ale prohnutou cast ne s tim, ze sem na ni dala hrnec tezsi nez ctyri kila..To ale neni pravda a pozadovala jsem po spolecnosti vratit penize, protoze zbozi bylo evidentne vadne uz nove..To me ale odmitli..Napsali mi, ze se mam obratit na soudniho znalce..Zniceni trouby neni moje vina, nevim tedy proc bych ja to mela resit pres soudniho znalce...Trouba na ktere neni mozne uvarit kilo brambor mi k nicemu neni..


Produkt

Mini trouba ECG ET 3324 black, EAV2215k


Požadované řešení

Požaduji po společnosti vrácení peněz, protože zboží bylo evidentně vadné už při nákupu.A výměna nepřipadá v úvahu, nechci to stejné řešit zase po týdnu..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:46, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2015 14:23, před 10 lety

Vážená paní Tylová,

velmi mě mrzí, jak situaci vnímáte. Váš výrobek zakoupený 12.12.2013 jsme v rámci vyřízení reklamace postupovali přímo autorizovanému střediska a na základě jejich odborného posouzení došlo v tomto případě k neúměrnému zatížení plotýnek, tedy těžší, než 4 kg. Tato váha je opravdu celková, nezáleží jen na hmotnosti potravin. Je nutné do výpočtu zahrnout taktéž váhu hrnce a vody. Upozornění na váhový limit plotýnky naleznete v návodu na straně č. 4 v sekci Před prvním použitím.

Je mi to velmi líto, nicméně jakožto prodejce nejsme v pozici, kdy bychom mohli tento závěr autorizovaného střediska vyvrátit. Z tohoto důvodu Vám kolegové jako nejlepší variantu doporučili obrátit se na soudního znalce. Pokud soudní znalec prokáže, že k tomuto poškození došlo vadou materiálu nebo jinou závadou spotřebiče, samozřejmě Vám náklady na něj proplatíme.

Zboží z reklamace je pro Vás připraveno k vyzvednutí již od 11.7.2014, poprosím Vás proto o jeho vyzvednutí.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:43, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:02, před 10 lety

Tímto stížnost uzavíráme z důvod nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.