Společnost


TELEINFO, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61441Neoprávněně posílají výzvy k platbě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

David Píchal

Znění stížnosti

Posílají výzvy k platbě (přesněji upozornění, že platba je již v prodlení) aniž by si u nich někdo něco objednal , je to starý trik, ale některé h.... se pořád tímto živí.
Přišel nám mail s přiloženou fakturou od TELEINFO, s.r.o., vydavatel telefonního seznamu na internetu. V textu je : UPOZORNĚNÍ Toto je upozornění, že vaše platba je v prodlení. Dosud nebyla zaplacena faktura na částku: 690,00 Kč


Požadované řešení

Požaduji zveřejnění, že tato firma používá nekalé praktiky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 10:55, před 2 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, která si zaplacení údajného dluhu nárokuje. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku nárokovat.

V případě, že by se společnost rozhodla údajný dluh vymáhat skrze inkasní agentury, zdůrazňujeme, že spotřebitel není povinen výzvám inkasních agentur vyhovět. Ty ze zákona nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.