Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě reklam jsem objednal na dobírku Nano sprej na opravu laku.Došlo bez jakého koliv návodu na použití.
Po písemném dotazu bylo sděleno,že tento nano sprej je pouze na opravu vlasenkových trhlin.Zboží není možné vrátit
jelikož nemám patřičný tiskopis.Spojení s touto firmou není.
Petr Král
Zaslat tiskopis na vrácení zboží,zboží vrátit a vrátit peníze.
|
Tweet |
K odstoupení od smlouvy nemusí spotřebitel využít formulář od obchodníka. Odstoupení by mělo proběhnout tak, aby spotřebitel měl později důkaz, že od smlouvy odstoupil a kdy tak učinil. V oznámení o odstoupení není nutné uvádět příslušný paragraf občanského zákoníku. Stačí, když spotřebitel napíše, že odstupuje od smlouvy o koupi konkrétního zboží, a připojí datum a podpis. Rovněž není nutné uvádět důvod, proč se tak rozhodl.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze vráceny. Stížnost proto nově uzavíráme s dosažením dohody.