Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61454Nevrácené peníze za vstupenky zrušeného koncertu Smokie v Praze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

Jan Bláha

Znění stížnosti

Dne
1.9.2022 jsem šel vrátit vstupenky na místo, kde byly vstupenky
zakoupeny,tj. Music center v.o.o. Krajinská 36/2, 370 01 České
Budějovice.Obsluha v obchodě byla ochotná a vzala si ode mě zakoupené
vstupenky se sdělením, že vrácení peněz za vstupenky ze zrušeného
koncertu Smokie v Praze nebude problém vrátit a řekl mi, že do druhého
dne by měly peníze přijít. Obsluha si na mě vzala telefonní číslo, že mi
dá co nejdříve vědět informaci o vrácení peněz. Netrvalo ani hodinu a
obdržel jsem na mobilní telefon zprávu,že žádost o vrácení peněz musím
žádat přímo od pořadatele, který koncert zajišťoval a kterému přišly
peníze na účet,což je pořadatel FP PRO s.r.o.Pro vstupenky jsem si zašel
druhý den, kde mi obsluha vstupenky vrátila a ochotně mi předala list s
informací, jak mám správně postupovat se stížností o navrácení
vstupného od firmy FP PRO s.r.o. Na základě těchto informací jsem
naskenoval obě vstupenky včetně e-mailu od obchodu Ticketportalu, kde
doslovně je psáno: Vaše žádost o storno ze dne 1.9.2022 k prodeji číslo
*** nebyla uznána z důvodu vrací pořadatel fppro@fppro.cz. Na
stránkách vrácení/řešení vstupného u firmy FP PRO s.r.o. je kontaktní
osoba, která řeší pouze a výhradně K.Z., FP PRO s.r.o.
Žádost o vrácení byla zaslána z mého e-mailu již 2x,ale zpráva byla
nedoručitelná, neboť si firma zřejmě e-mail zrušila. Z mé strany je toto
jednání protiprávní disponovat s cizími prostředky,které byly určené na
kulturní zážitek, který se neuskutečnil již po třetí. Věřím, že lidí s
myšlením, že nelze přehlížet obohacování na úkor nás všech, kteří byli
poškozeni je hodně a věřím, že všechny stížnosti, které jsou napsané na
tuto firmu nezůstanou bez kladného vyřízení vůči všem poškozeným.
Vstupenky, které jsem naskenoval mají čitelný sektor 210, Západ řada 17
Místo 162,164


Produkt

SMOKIE-THE SYMPHONY TOUR 2020


Požadované řešení

Žádám tímto o vrácení vstupného složenkou na adresu:
****
telefon: ***


Děkuji za vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 10:31, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 15500.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 16:13, před 2 lety

Společnost doposud nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále lze využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.