Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6146Neoprávněné účtování za sms, které nebyly odeslány

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2015, před 10 lety

Vratislav Šerý

Znění stížnosti

V měs.lednu jsem zkončil u O2 operátora a přešel k Tesco Mobile.Ovšem po dotazu u TM prý O2 má výpovědní lhůtu do 26.2.2015. Jelikož vyúčtování u O2 bylo uzavřeno tak jsem mobil do 26.2.vypnul a nepoužíval.Až 2.3.jsme dobila 300,- Kč kredit a současně jsem se mrknul v TM do samoobsluhy kde jsem byl šokován, že od 26.2. denně účtována částka 5,- Kč na mobil manželky ....ale s předčíslím 00 !!!!
(účtováno 5,-Kč: 26.2 5× /27.2.7× /2.3.5×/3.3.10×)Tudíž neoprávněně účtováno 135,- Kč !!Celkem 135,- Kč
Argumenty pracovníka TM byly takové,že mám mobil zavirovaný a kdovíjak mám nastavení sms.Tak jsem učinil dotaz ve značkovém servisu Samsung který sdělil následující:
Ne jedná se o závadu zařízení doporučují reklamovat u operátora že někdo aktivoval nějaké placen služby na tuto sim kartu a tím taky že se odesílají sms i v případě vypnutého telefonu.
Po této zkušenosti a oblbováním operátora TM trvám na vrácení kreditu 300,-Kč.


Produkt

kredit virtuálního operátora Tesco Mobile 300,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz 300,- Kč a urychlení ukončení
za to jejich chování by nebyl problém to dát k soudu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 10:25, před 10 lety

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Nevyhoví-li podnikatel reklamaci nebo ji nevyřídí ve výše uvedené lhůtě, je spotřebitel oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace. Návrh je nutné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:57, před 9 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.