Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, již od 19.7 2022 mi chodí sms zprávy od O2CZ "vystavili jsme Vám vyúčtování číslo 5209881077, splatnost 8.8 2022, výše byla 133,90 Kč. Ignoroval jsem to protože jsem si od O2 nic nekupoval, nevyužívám vůbec služeb O2. 19.8 přišlo další vyúčtování 5211468353, ve výši 348,99 Kč, splatnost 7.9. 17.9. přišlo další 5213051923 , stejná výše, splatnost zase na měsíc. Dnes přišla stejná sms 5214631743. Už toho mám opravdu dost a zajímalo by mě co to má znamenat, když nemám operátora O2, nemám internet O2, zkrátka nevužívám žádnou službu od O2. Chci vědět proč mi chodí tyto sms, protože opravdu nehodlám nic platit, nepoužívám O2! Mám již několik let Vodafone.
O2, vyúčtování splatnosti
Chci aby mi přestaly chodit tyto sms od O2, nechci používat O2 a nepoužívám O2, takže nebudu platit za žádné služby
|
Tweet |
Podle § 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích je spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. To platí, pokud byla platně sjednána smlouva o poskytování služby elektronických komunikacích.
Pokud však smlouva sjednána nebyla, společnost by se obohatila bez právního důvodu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den, mrzí mne, že jste měl důvod k napsání této stížnosti. Abychom mohli situaci prověřit a řešit, potřebujeme od vás telefonní číslo, na které vám zprávy chodí, abychom ověřili, jaké kontaktní číslo má nastaveno náš zákazník. K uvedení nesprávného čísla mohlo dojít pouhým nedorozuměním, přehozením číslic při nahlašování zákazníkem, určitě v tom nebyl špatný úmysl.
Prosím, kontaktujte nás přímo na email info@o2guru.cz a rádi to s vámi dořešíme.
Omlouvám se za nepříjemnosti.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.