Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#61460Neoprávněné vyúčtování O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

Hugo Grebec

Znění stížnosti

Dobrý den, již od 19.7 2022 mi chodí sms zprávy od O2CZ "vystavili jsme Vám vyúčtování číslo 5209881077, splatnost 8.8 2022, výše byla 133,90 Kč. Ignoroval jsem to protože jsem si od O2 nic nekupoval, nevyužívám vůbec služeb O2. 19.8 přišlo další vyúčtování 5211468353, ve výši 348,99 Kč, splatnost 7.9. 17.9. přišlo další 5213051923 , stejná výše, splatnost zase na měsíc. Dnes přišla stejná sms 5214631743. Už toho mám opravdu dost a zajímalo by mě co to má znamenat, když nemám operátora O2, nemám internet O2, zkrátka nevužívám žádnou službu od O2. Chci vědět proč mi chodí tyto sms, protože opravdu nehodlám nic platit, nepoužívám O2! Mám již několik let Vodafone.


Produkt

O2, vyúčtování splatnosti


Požadované řešení

Chci aby mi přestaly chodit tyto sms od O2, nechci používat O2 a nepoužívám O2, takže nebudu platit za žádné služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 11:57, před 2 lety

Podle § 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích je spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. To platí, pokud byla platně sjednána smlouva o poskytování služby elektronických komunikacích.

Pokud však smlouva sjednána nebyla, společnost by se obohatila bez právního důvodu.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2022 12:59, před 2 lety

Dobrý den, mrzí mne, že jste měl důvod k napsání této stížnosti. Abychom mohli situaci prověřit a řešit, potřebujeme od vás telefonní číslo, na které vám zprávy chodí, abychom ověřili, jaké kontaktní číslo má nastaveno náš zákazník. K uvedení nesprávného čísla mohlo dojít pouhým nedorozuměním, přehozením číslic při nahlašování zákazníkem, určitě v tom nebyl špatný úmysl.
Prosím, kontaktujte nás přímo na email info@o2guru.cz a rádi to s vámi dořešíme.
Omlouvám se za nepříjemnosti.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:48, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 11:44, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.