Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#61463Chránič na matrace Cabononio

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

Ivana Mrakavova

Znění stížnosti

neodpovídá zakázka podle zboží.Jsem moc zklamaná měla jsem o vás dobré informace


Produkt

Produkt je za čtyři tisíce


Požadované řešení

vrácení peněz. Mám od vás matrace a jsem spokojená, proto jsem si objednala chrániče a velké zklamání!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 11:46, před 2 lety

Dle ustanovení § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy věc převzal, měla tato věc sjednané vlastnosti. Dále prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze. Pokud se vada projeví do 6 měsíců, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. To, že tomu tak nebylo, prokazuje prodávající.

V souladu s ustanovením § 2169 občanského zákoníku má (vzhledem k povaze vady) spotřebitel má právo v rámci uplatněné reklamace požadovat dle primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2022 12:14, před 2 lety

Vážená paní Mrákavová,

velice nás mrzí, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Samozřejmě, že máte právo na odstoupení od kupní smlouvy s tím, že nám zakoupené zboží můžete vrátit a my Vám vrátíme zaplacenou kupní cenu. V této věci nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese info@zaren.cz a kolegyně s Vámi celou věc vyřeší k Vaší spokojenosti.

S přáním hezkého dne

Ing. Martin Látal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:17, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 11:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.