Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
neodpovídá zakázka podle zboží.Jsem moc zklamaná měla jsem o vás dobré informace
Produkt je za čtyři tisíce
vrácení peněz. Mám od vás matrace a jsem spokojená, proto jsem si objednala chrániče a velké zklamání!!!!!
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy věc převzal, měla tato věc sjednané vlastnosti. Dále prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze. Pokud se vada projeví do 6 měsíců, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. To, že tomu tak nebylo, prokazuje prodávající.
V souladu s ustanovením § 2169 občanského zákoníku má (vzhledem k povaze vady) spotřebitel má právo v rámci uplatněné reklamace požadovat dle primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Mrákavová,
velice nás mrzí, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Samozřejmě, že máte právo na odstoupení od kupní smlouvy s tím, že nám zakoupené zboží můžete vrátit a my Vám vrátíme zaplacenou kupní cenu. V této věci nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese info@zaren.cz a kolegyně s Vámi celou věc vyřeší k Vaší spokojenosti.
S přáním hezkého dne
Ing. Martin Látal
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.