Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Šel jsem do prodejny v OC Nový Smíchov pro voňavku Jo Malone. Podle internetu 16.10.2022 měla být sleva 20% na všechny parfémy krom akčního a zlevněného zboží.
Když jsem přišel do prodejny šel jsem rovnou za prodavačkou s dotazem "Máte voňavku Jo Malone?"
Prodavačka mě vzala k pultu abych si ji vyzkoušela.
Následně jsem se zeptal. "Platí 20% sleva na tuto voňavku?"
Odpověď byla ANO!!!
Vonavku jsem tedy koupil a poté co jsem se podíval na účtenku žádná sleva tam nebyla.
Okamžitě jsem se vrátil k pokladně, kde mě obsluhovala manažerka prodejny a odmítala přiznat chybu že tam slevu zapomněla dát. Argumentovala tím že když chci 20% slevu musim ji ohlásit u pokladny. Což z pozice zákazníka není moji povinnosti
Děkuji
Knotek Václav
Pokáraní manažerky prodejny OC Nový Smíchov
|
Tweet |
Pokud obchodník u pokladny účtuje vyšší cenu, než jakou uvádí v reklamě či na regálu v obchodě, klame své zákazníky. Spotřebitel pak má právo dožadovat se rozdílu v ceně.
Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.