Společnost


Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61468Neprofesionální chování manažerky prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

Václav Knotek

Znění stížnosti

Dobrý den. Šel jsem do prodejny v OC Nový Smíchov pro voňavku Jo Malone. Podle internetu 16.10.2022 měla být sleva 20% na všechny parfémy krom akčního a zlevněného zboží.
Když jsem přišel do prodejny šel jsem rovnou za prodavačkou s dotazem "Máte voňavku Jo Malone?"
Prodavačka mě vzala k pultu abych si ji vyzkoušela.
Následně jsem se zeptal. "Platí 20% sleva na tuto voňavku?"
Odpověď byla ANO!!!
Vonavku jsem tedy koupil a poté co jsem se podíval na účtenku žádná sleva tam nebyla.
Okamžitě jsem se vrátil k pokladně, kde mě obsluhovala manažerka prodejny a odmítala přiznat chybu že tam slevu zapomněla dát. Argumentovala tím že když chci 20% slevu musim ji ohlásit u pokladny. Což z pozice zákazníka není moji povinnosti
Děkuji
Knotek Václav


Požadované řešení

Pokáraní manažerky prodejny OC Nový Smíchov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 08:30, před 2 lety

Pokud obchodník u pokladny účtuje vyšší cenu, než jakou uvádí v reklamě či na regálu v obchodě, klame své zákazníky. Spotřebitel pak má právo dožadovat se rozdílu v ceně.

Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.