Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
mám špatnou zkušenost s touto společností. Dala jsem si inzerát na spolubydlení, opravdu slušný. V zápětí mně došla sms z čísla 773 634 545, kde nějaký podnikatel požadoval erotické služby, což opravdu nebyla má vina. Na sms jsem nereagovala a zablokovala číslo. A právě po tomto kroku mi přišel email, že můj inzerát bude smazán z důvodu porušení podmínek, i když já byla oběť. Podmínky jsem prostudovala a nenašla jsem nic, proč by měl být můj inzerát smazán. Podívala jsem se na ostatní inzeráty a byly podobného znění. Tak jsem inzerát upravila a vložila znovu, i když na první verzi nebylo nic špatného. Druhý den jsem zjistila, že můj inzerát byl opět smazán. Prostudovala opět podmínky, kde jsem nenašla proč by měl být můj inzerát smazán, avšak nalezla jsem plno inzerátů, které podmínkám odporovali, a přesto nebyly smazány. Napsala jsem tedy email, kde jsem požadovala vysvětlení, proč můj inzerát byl 2x smazán, když jsem neporušila žádnou podmínku. Bylo mi odpovězeno panem R., že lituje, ale není možné uskutečnit poptávku, tak jak je uvedeno v podmínkách. Samozřejmě jsem si inzeráty dohromady 3x topovala, takže zaplatila peníze. Doufám, že je to jen nedorozumění, protože by bylo velmi smutné, že osoba, která je slušná a nikde nikdy nebyla vyloučena z žádného inzertního portálu, pykala za něco, co není její chyba. Ráda bych nadále věřila, že společnost má férové jednání. Děkuji.
Prosím o důkladné vysvětlení, proč mé inzeráty byly smazány. Děkuji.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.