Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nedávno jsem reklamoval telefon u partnerské prodejny společnosti T-Mobile. Jelikož byl telefon reklamován 4x a z toho 3x byla reklamace uznána s 4 závadami, byla do reklamačního protokolu uvedena poznámka o posouzení o odstupu od smlouvy. Servis nárok uznal a tak mě partnerská prodejna zaslala do oficiální, abych si vyzvedl peníze. Tam mi bylo řečeno, že dle záručního listu telefon nesplňuje podmínky pro odstup a také uvedli, že v reklamačním protokolu není uvedeno v hlavičce poznámky žádost o dostup od smlouvy, ale pouze žádost o opravu vad. Takhle si mě ,,přehazovali" asi dva týdny po odevzdání telefonu zpět do mých rukou. Nikde se s nimi není možné domluvit. Stálo mě to už nějaké ty finance a také možnost koupi nového slevněného telefonu. je to už týden co se mi měli z partnerské prodejny ozvat s vyrozuměním, ale stále nic. Můžete mi nějakým způsobem poradit? Jsem ochotný jít i do soudního sporu.
Sony Xperia Go (St27i)
Požaduji vrácení peněz a odškodné.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (alespoň třikrát stejná vada) nebo pro větší počet vad (alespoň tři vady najednou nebo opakovaně čtyři vady). V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Jestliže byla reklamace uznána servisem, který je prodávajícím určen k vyřizování reklamací, měl by prodávající uznání reklamace tímto servisem respektovat.
Pokud spotřebitel při uplatnění reklamace požadoval odstranění vady, měla být vada odstraněna, jinak nebyla reklamace vyřízena řádně. Spotřebitel by pak měl trvat na řádném vyřízení v původní zákonné lhůtě.
Pokud spotřebitel požadoval po servisu posouzení vady a v případě potvrzení její přítomnosti žádal odstoupení od smlouvy, měl by to prodávající tento uplatněný nárok respektovat. Pokud však spotřebitel již věc z reklamace převzal jako opravenou, souhlasil tím fakticky s vyřízením reklamace opravou. Nárok na odstoupení od smlouvy by tedy musel uplatnit až při eventuálním dalším uplatnění reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním, případně správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.