Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#61470Neschopnost Vodafone zajistit signal v Praze, provozovat vlastni TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2022, před 2 lety

Blanka Zampachova

Znění stížnosti

Potize nejruznejsiho charakteru se za posledni 2 roky natolik znasobily, ze je primo vysmechem pozadovat za tak odbyte sluzby platbu. Jsem zakaznikem pres 10 let, “spojenim” s UPC se konec slusne a jeste jakztakz prozakaznicky orientovane politiky zcela vytratil a konec Vodafone jako doposud “snesitelneho operatora” se ukazal jako naprosto nevyhnutelny.
Nase nespokojenost se sluzbami napric nabidkou je tak velika, ze zacimame pochybovat o soudnosti “vysokych postu” byvale celkem “lidske” spolecnosti. Zajem o zakaznika je nulovy a nabidka “novych” produktu nedostatecna, az smesna. Pokryti signalem, funkcnost TV, funkcnost mobilni aplikace TV, spolehlivost modemu - jsou jen nektere z prvku, ktere vykazuji nadmiru chybovosti a vysokou miru nefunkcnosti. Bohuzel po technicke strance naprosto neodpovidaji soucasnym narokum uzivatele, a to zejmena mobilni plikace TV, ktera, nejen svou narocnosti na provoz, pusobi v telefonu jako casovana bomba. Rovnez sluzby technicke podpory jsou nevyhovujici; svym pristupem a “nadhledem” velmi rychle odradi. I tak dekujeme, ze mame konecne padny duvod hledat sluzby a jejich mix jinde. BŽ


Požadované řešení

Navrhne Vodafone


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 07:56, před 2 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2022 06:47, před 2 lety

Dobrý den, paní Žampachová, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Abychom se na danou záležitost mohli podívat, prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2022 17:15, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 11:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.