Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Potize nejruznejsiho charakteru se za posledni 2 roky natolik znasobily, ze je primo vysmechem pozadovat za tak odbyte sluzby platbu. Jsem zakaznikem pres 10 let, “spojenim” s UPC se konec slusne a jeste jakztakz prozakaznicky orientovane politiky zcela vytratil a konec Vodafone jako doposud “snesitelneho operatora” se ukazal jako naprosto nevyhnutelny.
Nase nespokojenost se sluzbami napric nabidkou je tak velika, ze zacimame pochybovat o soudnosti “vysokych postu” byvale celkem “lidske” spolecnosti. Zajem o zakaznika je nulovy a nabidka “novych” produktu nedostatecna, az smesna. Pokryti signalem, funkcnost TV, funkcnost mobilni aplikace TV, spolehlivost modemu - jsou jen nektere z prvku, ktere vykazuji nadmiru chybovosti a vysokou miru nefunkcnosti. Bohuzel po technicke strance naprosto neodpovidaji soucasnym narokum uzivatele, a to zejmena mobilni plikace TV, ktera, nejen svou narocnosti na provoz, pusobi v telefonu jako casovana bomba. Rovnez sluzby technicke podpory jsou nevyhovujici; svym pristupem a “nadhledem” velmi rychle odradi. I tak dekujeme, ze mame konecne padny duvod hledat sluzby a jejich mix jinde. BŽ
Navrhne Vodafone
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Žampachová, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Abychom se na danou záležitost mohli podívat, prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.