Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2014 jsme v uvedeném internetovém obchodě zakoupili fotoaparát v ceně 17 800,- Kč. Za měsíc se u něho projevila funkční závada takže jsme přístroj reklamovali dle pokynů prodejce. Zboží si od nás vyzvedla kurýrní služba 23.1.2015. Do dnešního dne nebyla reklamace vyřízena. Několikrát jsme firmu kontaktovali dotazem na stav reklamace na uvedený email. Pouze jedenkrát nám bylo odpovězeno s tím, že model je testován v autorizovaném servisním středisku to bylo 9.2.2015. Od té doby na emaily nikdo nereaguje. Telefonicky se nedá domluvit jelikož tel.č. je asi do Polska a s osobou na druhé straně si nerozumíme. Teď jsme v situaci, že nemáme ani foťák a máme obavy, že ani naději na vrácení peněz. Budeme posílat odstoupení od smlouvy pro nedodržené reklamační lhůty s požadavkem vrácení peněz. Ale co dělat v případě, že nám peníze nezašlou a ani nedostaneme zpět opravený přístroj. Firma má české internetové stránky, ale jedná se o polskou firmu. Co dělat v případě, že nám fotoaparát vrátí neopravený. Zpět do Polska ho již nechceme po zkušenosti posílat. Můžeme se sami obrátit na autorizovaný servis tady v ČR?
fotoaparát Canon EOS 700D Body
prosíme poradit jak postupovat
|
Tweet |
Jestliže reklamace nebyla vyřízena v zákonné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V odstoupení je třeba uvést důvod a určit způsob vrácení peněz a lhůtu pro vrácení. Smluvní podmínky společnosti stanovují, že po odstoupení má prodávající povinnost vrátit částku do 30 dnů. Pokud by částka vrácena nebyla, musel by spotřebitel uplatnit nárok soudně, v tom případě bychom doporučili zastoupení advokátem, seznam je dostupný na http://www.dtest.cz/advokati. Jelikož je v tomto případě prodávající zahraničním subjektem, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které slouží k bezplatnému řešení přeshraničních spotřebitelských sporů, adresa: www.evropskyspotrebitel.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.