Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Linka 322 odjezd v 17,30 hod neustále odjíždí o minutu dříve.
Vzhledem k tomu,že Evropská ulice v Praze a nájezd u Slaného je neustále ucpaný,nestačí busy z Prahy včas dojet do Slaného a tím pádem se cestující nedostanou domů,protože ne všichni bydlí jen ve Slaném,potřebují se dostat i na vesnice po trase 322.
Řidiči nereagují i když naproti busu lidé běží a mávají,prostě ujedou a hotovo.Další spoj jede až za hodinu!!
Nechápu proč linka 627 čeká na bus z Prahy a 322 nemusí....?????
Stejně pak časový rozvrh nedodržují.
Posunout odjezdy linek 322 ze Slaného o pár minut později.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakt na společnost ČSAD MHD Kladno nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.