Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61485Linka 322 ze Slaného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2022, před 2 lety

Marcela Jarošová

Znění stížnosti

Linka 322 odjezd v 17,30 hod neustále odjíždí o minutu dříve.
Vzhledem k tomu,že Evropská ulice v Praze a nájezd u Slaného je neustále ucpaný,nestačí busy z Prahy včas dojet do Slaného a tím pádem se cestující nedostanou domů,protože ne všichni bydlí jen ve Slaném,potřebují se dostat i na vesnice po trase 322.
Řidiči nereagují i když naproti busu lidé běží a mávají,prostě ujedou a hotovo.Další spoj jede až za hodinu!!
Nechápu proč linka 627 čeká na bus z Prahy a 322 nemusí....?????
Stejně pak časový rozvrh nedodržují.


Požadované řešení

Posunout odjezdy linek 322 ze Slaného o pár minut později.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 14:41, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Kontakt na společnost ČSAD MHD Kladno nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.