Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#61489Zrušení tel.čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2022, před 2 lety

Jana Kottová Fialová

Znění stížnosti

Víc jak 10 let jsem měla vedené tel.číslo u O2 Family. 10.9. letošního roku jsme se s manželem rozhodli přejít na tarif O2 spolu. Udělali jsme telefonicky objednávku s tím, že původní číslo chci zrušit. Bohužel se tak nestalo, před pár dny mi přišlo vyúčtování za celé další zúčtovací období. Volala jsem proto na zákaznickou linku O2 FAMILY, kde mi bylo řečeno, že žádný požadavek na zrušení původního čísla neevidují. Přitom jsem při objednávce tarifu O2 spolu zmínila, že původní číslo chci zrušit kvůli napadení bankovního účtu a platební karty....


Produkt

O2 Family


Požadované řešení

Ideálně opravení částky za poslední zúčtovací období pouze na poměrnou část. Nové tel. číslo jsem aktivovala 16.9.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 15:15, před 2 lety

Důležité v tomto případě je, co je uvedené ohledně výpovědi a výpovědní doby ve smlouvě uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.

Jestliže se spotřebitel zavázal k tomu, že zrušení telefonního čísla podléhá výpovědní době, je nutné tuto výpovědní dobu dodržet. V této době je spotřebitel povinen platit za danou službu, která bude zrušena uplynutím této doby. Na druhé straně má podnikatel povinnost tuto službu ve výpovědní době dále poskytovat.

V případě, že spotřebitel požádal o vypovězení smlouvy, měla by výpovědní doba běžet od chvíle oznámení (avšak ve smlouvě může být uvedeno jinak).

Zároveň platí, že dle § 430 odst. 2 jednání osob v provozovně podnikatele tohoto podnikatele zavazuje - jestliže zaměstnanec spotřebiteli slíbil, že číslo bude zrušeno, musí podnikatel tento slib dodržet, neboť za své zaměstnance zodpovídá.

Vzhledem k tomu, že se částka objevila ve vyúčtování, může spotřebitel toto vyúčtování reklamovat.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 09:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.