Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Chtěla jsem u Vas tv,net a tarif.
Net mám to je vše v pořádku.
Ale televizi mám spuštěno službu ale je mi to k ničemu když mi nejde v televizi a operátor mi řekne že se na to mám koukat v notebooku kterej nemám. Chtěla sem televizi do televize.
První se mě ptá paní jestli mám chytrou televizi že nepotrebuju setobox pak mi řekne že mi technik vše udělá. Nakonec řeším 2 dny setobox ale nikdo o ničem neví.
Porad volám operátorům jak debil.
2 dny volám na operátory z toho se 3x dozvím že nikdo nezadal oku kód takže se mi číslo nepřinese až na po 4 se mi údajně donese.
Smlouva v mailu žádná nic takže nikde nic.
Dva dny řeším setobox jeden den se to záda a druhý den zase nic.
Akorát mám z toho nervy doufám že to za to bude aspoň ten vodafone stát.
Zatím akorát jen nervy kazdej operátor tvrdí něco jiného a 5x zadaj něco co nakonec ani druhý den zadané není.
Laskavě bych chtěla ten setobox ať se můžu na tu televizi koukat a přenos čísla a ne že se každý den dozvím že tam nic takového zadané není.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Vytisková, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.