Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#61496Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2022, před 2 lety

Lankoczová Irena

Znění stížnosti

Dobry den , firma Auto Esa mě při koupi automobilu slíbila dálniční známku na rok . Tento příslib mam zapsany i s razítkem v predavacim protokolu . Bohužel jsem zjistila , ze mě nahráli jen dálniční známku na měsíc . Nikdo to se mnou nechce řešit . Mam těhotnou dceru . Auto jsem koupila kvůli ni . Abych se rychle dostala do nemocnice . Teď abych se nervovala jestli porodí do konce měsíce , abych mohla po dálnici . Hezky den Lankoczova


Produkt

Mam predavaci protokol , kde je uvedeno , ze po dodání SPZ bude zakoupena roční dálniční známka .


Požadované řešení

Chtěla bych , aby mě koupili dálniční známku na rok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 14:19, před 2 lety

Nebyly-li dodrženy ze strany prodejce dohodnuté podmínky smlouvy a prodejce se navíc zavázal příslibem (§3 občanského zákoníku) může spotřebitelka uplatnit práva z vadného plnění, a to výměnu známky neodpovídající dohodnutým ujednání za známku dle smlouvy. Prodejce by měl reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dnů.

Pokud byl při nabízení výrobku sdělena spotřebiteli zaměstnancem společnosti nepravdivá informace, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele prování Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 11:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.